Zmiany, zmiany, zmiany – koniec pracy Zarządu VII kadencji

//Zmiany, zmiany, zmiany – koniec pracy Zarządu VII kadencji

Dobiegła końca trzyletnia kadencja Zarządu Polskiego Towarzystwa Tatrzańskiego Oddział Jaworzno, pełna wyzwań, ważnych wydarzeń, radości, smutków, trudnych pandemicznych dylematów.

Serdecznie dziękuję wszystkim członkom Zarządu VII kadencji – zorganizowaliśmy razem kilkadziesiąt udanych wyjazdów w kraju i za granicą, w tym 5 wielodniowych (Bieszczady, Alpy Pennińskie, Pieniny, Beskid Niski, Tatry), zdobyliśmy najwyższy dotychczas oddziałowy szczyt Monte Emilius (3559 m n.p.m.), obejrzeliśmy z bliska Matterhorn i Mont Blanc, uruchomiliśmy w Oddziale możliwość weryfikacji odznak, przygotowaliśmy plany organizacji w Jaworznie festiwalu górskiego i byliśmy bardzo blisko pozyskania finansowania z budżetu obywatelskiego województwa śląskiego (przegraliśmy zaledwie o włos z ogromnym projektem parkingu przy szpitalu), zorganizowaliśmy uroczyste obchody 20-lecia naszego Oddziału z wystawą fotografii oddziałowej w jaworznickiej Bibliotece Głównej, we współpracy z galerią Galena zorganizowaliśmy wystawę światowej sławy fotografa górskiego Karola Nienartowicza, wydaliśmy jubileuszowy pamiątkowy album; z wielkim smutkiem pożegnaliśmy Prezesa Zarządu pierwszej kadencji, mieliśmy honor odprowadzić go ze sztandarem PTT na wieczną wędrówkę na niebiańskie szlaki; kultywowaliśmy piękne tradycje naszego Oddziału. Wszystko to było to możliwe dzięki Waszej pomocy i ciężkiej pracy w wolontariacie. Dziękuję również członkom komisji rewizyjnej, sądu koleżeńskiego, a także wszystkim Członkom Oddziału, którzy aktywnie włączali się w działalność. Cieszymy się, że w czasie naszej kadencji dołączyło wielu nowych członków. To wszystko realizowaliśmy w trudnym pandemicznym czasie.

Na koniec (last but not least jak mówią Anglosasi) podziękowania składam Zarządowi Głównemu PTT za okazane wsparcie i dobrą współpracę.

Sztafeta biegnie dalej.
Życzę powodzenia wszystkim członkom nowego Zarządu.